Asıl benim sormam lazım sana.
''BENİ NEDEN SEVMEDİN?''
''BENİ NEDEN SEVMEDİN?''
|
Bulutumda gökkuşağım ol!
|
|
Asıl benim sormam lazım sana.
''BENİ NEDEN SEVMEDİN?''
09-13-2018, 12:44 AM
Bu gece de gelmedin. Ben de bekledim saf gibi. Belki gelir dedim belki hala seviyordur dedim ama ne aradın ne mesaj attın. bu gece de senin için aktı gözyaşlarım. Senin yüzünden bu gece doğduğum günden nefret ettim senin yüzünden herkese iyiyim dedim yalan söyledim be İYİ DEĞİLİM BEN. İçim acıyor inan bana hiç kimse için bu kadar canım yanmadı. Onlar beni yakamadı. Ama sen yaktın uçurumdan ittin beni. Düştüm artık gözünden. Nasıl düşürebildin gözlerinden. Nasıl bir başkasına baktın daha biz sarılamamışken. Ben senin daha kokunu bile bilmiyorum içime de çekemedim zaten. Ayrılık zor ayrılık çok zor.
Beni sen anlayamazsın ancak bunları yaşayan biri beni anlayabilir. Beni sarıp sarmalayabilir. Sen yapamazsın çünkü SEVMİYORSUN BENİ. SEVME DE ZATEN. / sevmek için çok geç kaldın / - yaşattığın acılar içinde teşekkür ederim - - hiç kimse bu kadar canımı yakmamıştı. - YAKMAMIŞTI.
09-13-2018, 12:48 AM
Çok özledim ama uzak durmak zorundayım, bu acıyı bilemezsin.
09-14-2018, 12:57 PM
Bir şeyler değişir umuduyla kendimi paraladığım her ana yazıkmış, çok geç anladım sen hiç bir şeye değmezsin.
09-14-2018, 11:28 PM
Artık nokta koymak istiyorum bu sevdaya,virgül koyunca canım daha fazla yanıyor.
09-14-2018, 11:42 PM
Ölüm var, gel kavuşalım artık.
09-14-2018, 11:53 PM
Bu kadar iyi niyetli, alttan alan olmayın, sonra insanların ‘nasılsa var’ı oluyorsun..
09-14-2018, 11:59 PM
Arkanda bıraktığın insan ne durumdadır diye düşünmeden başını yastığa rahat koyup uyuyabiliyorsun ya. Helal olsun sana.
09-15-2018, 12:05 AM
Artık beni hayatından silmişsin tebrik ederim.
09-15-2018, 11:55 AM
Küçük bir adım atman gerekiyordur belki de, sonra koşarak gideriz buralardan.
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|