09-25-2018, 08:57 PM
Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
Konuyu Oyla:
|
Bulutumda gökkuşağım ol!
|
09-26-2018, 09:48 AM
Sen eski sen olsan, ben o sana gelen yolları yıktığım gibi yine kendi ellerimle yapardım. ama şimdi gördüğüm sen, buna değmezsin.
09-26-2018, 11:45 PM
Seni affedemiyorum çünkü; düştüğün karanlık kuyulardan çıkman için sana hep el uzatan benken, beni düşmeyeceğim kuyulara sen zorla attın.
sen hep benim umrumdaydın, ben hep seni sevdim. Ama sen, beni neden sevmedin?
09-29-2018, 11:27 PM
Yolumuza tas koymadan duramiyorlar Seni beni ele layik goruyorlar Bize dogruyu soylemiyorlar Sevgilim
09-30-2018, 10:28 AM
10-01-2018, 09:21 PM
Az insan çok huzur, bundan sonraki felsefem budur.
10-02-2018, 01:01 AM
10-03-2018, 09:30 PM
‘Anlaşılan ben, sende eskiyeceğim‘
10-03-2018, 09:30 PM
"Gidişin o kadar kötüydü ki senden sonra artık kimseye gel diyemedim ben."
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|



