08-02-2018, 11:53 PM

Öpünce geçmeyecek yaralar açıyorsun kalbimde.
Kirpiklerimden düşüyorsun bu gece.
Canımı acıtıyorsun ama farkında değilsin.
Belki de farkındasındır bu daha acı olur.
En çok kullandığım söz “neyse” oldu bu sıralar.
Sen şimdi gittin ya neyse.
‘Biz’leşiyorken ‘herkes’leşip gittin ya neyse.
İlk konuşmamız şiirlerdi seninle.
Sana ‘gitmeyeceksin öyle değil mi’ diye sorduğumda
‘Şiirle geldik birbirimize giden şiir olur’ demiştin.
Şiir oldun.
Şiir olsun sana aşk ağır gelir.










