08-02-2018, 11:58 PM
|
Ah be Nefesim
|
|
08-02-2018, 11:58 PM
08-02-2018, 11:59 PM
08-02-2018, 11:59 PM
![]() Hıçkıra hıçkıra ağlamayı öğrettin ya ölsem unutmam seni... ...Ve artık yoruldum inan Sanki sensizliğe prangalanmış gibi hayallerim Bi yanım gururundan taviz vermezken öteki yanım bırak gurur mu kaldı yalvar gelsin diyor. Hep bi savaş içinde aklım ve kalbim Galiba ben seni istiyorum hani gelsen diyorum gözlerinde ayrılık olmasa bu defa Hiç gitmeyecekmiş gibi sarılsan..
08-02-2018, 11:59 PM
![]() Ha birde her sabah için şükrederim sonra gözlerine bakar “amin” derim. Amin bu günde gördüm seni bu günde güzel geçecek demek ki… Ben herkes gibi değilde duam gibi severim seni kalbimden gönlümden kopan gizli saklı sözler gibi.. Kim duasını sevmeden diler ki?
08-03-2018, 12:00 AM
![]() ”İçimdekileri nasıl ifade edeceğimi bilemiyorum. Bazen öyle geliyor kiadeta bütün dünyabütün yaşamher şey içime dolmuşbenden konuşmamı istiyor. Nasıl desem; büyük şeyler hissediyorum amaiş konuşmaya geldiğinde küçük bir çocuk gibi dilim dolanıyor.” Jack London / Martin Eden
08-03-2018, 12:01 AM
![]() Ya tam açacaksın yüreğini ya da hiç yeltenmeyeceksin! Grisi yoktur aşkın ya siyahı ya beyazı seçeceksin
08-03-2018, 12:01 AM
![]() Ben yaşadıklarımın hiçbirini unutmam. Ama evet ! Yeri gelir susarım. Canımı çok yakan şeyler olur ama yinede susarım tükenirim. Buna izin de veririm aslında.. *****lığımdan mı? Hayır! Ben kimseye ''GİT'' de demem diyemem. O kişi vazgeçilmez olduğundan mı? Hayır. Ona o kadar şeye rağmen o kadar değer veririm ki Hergün yaptıklarına utansın diye. Ama bir gün öyle bir giderim ki; Kaybedeceğim hiçbir şey olmaz!
08-03-2018, 12:01 AM
![]() " Sana geIirken hep eIIerim cepIerimde geIirdim oIur da aşkımın eIIeri üşümüştür. AvuçIarımda ısıtırım diyerekten . " Atilla İlhan
08-03-2018, 12:02 AM
![]()
08-03-2018, 12:02 AM
![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|