08-03-2018, 12:06 AM

Sizi yıpratan insanlardan sessizce uzaklaşın.Çünkü o insanlara attığınız her adımda onlar tarafından bir kenara itilirsiniz.Kırılırsınız.onlar,hiç kırılmamış hiç üzülmemiş gibi incitirler sizi.Bir kez olsun anlamak için çaba göstermezler,üstüne yargılarlarda.Uzaklaşın onlardan sizi üzmelerine izin vermeyin.Onlar hep ''küçük dağları ben yarattım''havasında geçerler karşınıza.Dünyanın merkezinde kendileri var sanırlar,burunları hep havadadır.Uçurumun kenarındaysanız iterler,düşerseniz bir tekmede onlar vurur.Hiç düşmemiş gibi,elinizden tutmazlar.Yalan söylerler hep.Sizi uyuttuklarını,zeki olduklarını sanırlar,sizinse saf olduğunuzu düşünürler Sizi aptal yerine koydukları için mutlu olurlar.Biliyorum siz sadece sevmek güvenmek istediniz,siz sadece inanmak istediniz ama onlar bunu anlamazlar.Sevdiğiniz değer verdiğiniz kadar yerçekimine meydan okur bir tarafları.Onlar size mutsuzluk verir aslında.Onlar hep mükemmeldirler hep kusursuzdurlar.Başkalarının yanında sizi bozma çabaları, laf sokma girişimleri,dalga halleri ve her şeyleri yıpratır yorar sizi...Birisine gözü kapalı inanabileceğiniz olayını siler atarlar.En kötüsü de sizin sevginizi hiç önemsemezler.Uzaklaşın onlardan.Hele ki bunları okurken aklınıza gelen kişiden aklınıza gelen kişilerden sessizce uzaklaşın.Usulca gidin ordan..












