09-06-2018, 07:17 PM
Aşk mı?Ne zaman bir erkek,adam olmayı becerip,bir kadının bedeni yerine,kalbine sahip olmaya çalışır;işte o zaman AŞK diye bir şey olduğuna inanmaya başlarsınız.
|
Bulutumda gökkuşağım ol!
|
|
09-06-2018, 07:17 PM
Aşk mı?Ne zaman bir erkek,adam olmayı becerip,bir kadının bedeni yerine,kalbine sahip olmaya çalışır;işte o zaman AŞK diye bir şey olduğuna inanmaya başlarsınız.
09-06-2018, 07:22 PM
Gerçekten sevilirseniz bunu bilirsiniz. Kafanızdaki sorulara cevap aramaya, değerli olduğunuzu düşünmek için ayrıntılara bakmaya, başınıza bir şey geldiğinde merak edilmeye ihtiyaç duymadan bilirsiniz, hissedersiniz.
09-06-2018, 07:22 PM
İnsanın hayatta yapmak istediklerini nasıl yapacağını bilmediği kabus gibi bir dönemi oluyor, tam olarak o dönemdeyim nerede olmak istediğimi kimlerle olmak istediğimi bildiğim ama nasıl yapacağımı bilmediğim bir süreç umarım bu sürecin içinden de pırıl pırıl çıkarım.
09-06-2018, 07:28 PM
Bana yalnızlığı siz sevdirdiniz..
Şimdi kızmaya hakkınız yok. Ne zaman ağlasam yoktunuz. Bana büyümeyi de siz öğrettiniz, Yaralarımı tek başıma sarmayı, Yalnız ağlamayı, yalnız gülmeyi. Şimdi kızmaya hakkınız yok. Ne zaman acı çeksem yoktunuz.. Ne derdim ile dertlendiniz, Ne hüznüme ortak oldunuz. En iyi yaptığınız şey yargılamaktı! O asık suratlı kızın içine hiç bakmadınızki. ..
09-06-2018, 07:35 PM
Şimdi anlamasını bekleme.
Çünkü anlaması için, aylar,belki yıllar geçmesi gerekir. Senin ne kadar değerli olduğunu fark etmesi için, değeri beş para etmeyen insanlarla tanışacak daha. Ve tanıştıktan sonra onlarla mutsuz olacak. Ama emin ol, sen o bunları yaşarken çoktan mutlu olmuş olacaksın. Ama o, gün gelecek, hiç ummadığı anda gece kafasını yastığa koyduğunda, senin adını hatırlayarak dalmaya çalışacak gelmeyen uykusuna. Şimdi anlamasını bekleme, “bir gün” gelecek, içi yana yana anlayacak zaten. Arda Erel
09-06-2018, 09:38 PM
09-06-2018, 10:47 PM
Geride kalanların, geride olmalarının bir sebebi var.
09-06-2018, 11:07 PM
Yazmak istemiyorum zorlama artık.
09-07-2018, 11:43 AM
"Bir gün daha seni görmeden geçiyor ama kavuşacağız."
09-08-2018, 07:48 PM
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|